מוזיאון הילדים חולון
רכישת
כרטיסים
ותיאום ביקור

סדנת מתן שירות נגיש

סדנת מתן שירות נגיש - 

 

סדנה ייחודית העונה על הצורך של הכשרת צוות העובדים למתן שירות נגיש לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.
כאשר אנו מדברים על נגישות, אנו מדברים על יצירת סביבת עבודה נגישה הן לקהל הלקוחות והן לעובדים בתוכה,
כולל יצירת מרחבים נגישים של נותני השירות.
בעקבות שינויי החקיקה בעולם , נחקק בישראל בשנת  2005 חוק המחייב הנגשת כל בתי העסק בארץ במישור הפיסי והן במישור השירותי.
מספר האנשים עם מוגבלויות בישראל מהווה כעשרה אחוז מהאוכלוסייה.
קיימת דרישה בלתי פוסקת להבין ולהכיר כיצד מייצרים סביבה נגישה כאמור הן מבחינת המרחב הפיזי והן מבחינת הגישה השירותית הנגישה.

מתוך אוכלוסיית בעלי הצרכים המיוחדים, קיימת בינינו קהילה גדולה וענפה של חירשים וכבדי שמיעה.
עבורם יש ליצור סביבה נגישה ומותאמת תוך הבנת הצרכים הייחודיים שלהם.
דרך היכרות אישית עם אדם חירש והקשבה לסיפורו, נחשפים לצד הפחות מוכר לכם בחיי היום יום דרך חוויותיו האישיות.
הסדנה מספקת ארגז כלים למתן שירות נגיש ויצירת סביבת עבודה נגישה כאשר ההתנסויות הן הדרך הטובה ביותר להבין כיצד יש להתנהל במרחב הזה.

אז מה בסדנה:

סיפורו האישי והתמודדותו של אדם חירש.

קבלת ארגז כלים למתן שירות נגיש ויצירת סביבת עבודה נגישה ומותאמת.

הפעלות וסימולציות תוך שימוש בארגז הכלים. 

 

משך הסדנה - כשעה וחצי. 

לפרטים נוספים יש לפנות למאיה בטל' 03-6503010 או בדוא"ל : maya@icmh.org.il


אולי יעניין אתכם גם:

למידע על פעילויות נוספות במוזיאון

פעילויות לילדים במוזיאון

למידע על ימי גיבוש וסדנאות לעובדים

למידע על ימי כיף לעובדים במוזיאון

פרסם תגובה Google+ Twitter שלח לחבר WhatsApp