מוזיאון הילדים חולון
רכישת
כרטיסים
ותיאום ביקור

למה חשוב שהילד שלכם ישחק בחוץ

סביר להניח שאם היינו שואלים אתכם איך העברתם את הזמן הפנוי שלכם בתור ילדים, רובכם ודאי הייתם עונים לנו -משחקים עם חברים בחוץ  ומתרוצצים ברחבי השכונה.

 כיום, מרבית הילדים מבלים בבתים ובמקומות סגורים ונראה כי הם כמעט ולא מבלים ומשחקים בחוץ. אולי זה בעקבות המצב הביטחוני והחשש שלנו ההורים, אולי בגלל התפתחות משחקי הטלוויזיה השונים ואולי כי שידורי הטלוויזיה השתנו ויש המון תכנים לראות.

תהא הסיבה אשר תהא, השורה התחתונה היא שהילדים שלנו מבלים הרבה יותר בבית ופחות מדי בחוץ. וחבל.

ילדים אוהבים לשחק בחוץ - פעילויות לילדים

למשחק בחוץ יתרונות רבים. המשחק בחוץ מסיר את המגבלות השונות שיש במשחק בתוך הבית. כשהילד שלכם משחק בחוץ הוא יכול לרוץ להנאתו מבלי שום חשש שיתקל בספה או יחליק על הרצפה, והוא יכול לקפוץ מבלי שתהיה להיתקע ברהיטים ולשבור אגרטלים.

בחוץ, הילד שלכם יכולים לתרגל מיומנות כמו זריקת כדור, תפיסת פריסבי או זינוק לאחר ריצה. הוא גם יכול לתרגל את המיומנות המוטוריות הגסות שלו כגון חפירת בורות, דחיפת נדנדה ומשיכת עגלה.


החשיבות של משחק בחוץ להתפתחות הילד

תוך די המשחק בחוץ, הילד שלכם מתרוצץ – רודף אחרי חברים או מטפס על המתקנים השונים. פעולות אלו שורפות קלוריות רבות ובכך מסייעות לתופעת ההשמנה שהפכה נפוצה בקרב הילדים. מלבד ההשמנה,  הפעילות בחוץ עוזרת לחיזוק המערכת החיסונית של הילד מה שאמור להקטין בעתיד את הסיכוי שלהם לחלות במחלות לב ולחץ דם גבוה.

בנוסף לכל אלו, מחקרים מראים שהאוויר הצח שהילד נושם בשעה שהוא משחק בחוץ עוזר להתפתחות המוח ואף עוזר בהפחתת הלחצים שהילדים נמצאים בהם (כן! גם ילדים נמצאים במצבי לחץ).

בעת השהייה באוויר הפתוח המוח מארגן את עצמו בצורה טובה יותר, דבר שעוזר לילדים להיות יותר ממוקדים מה שיכול להוביל להצלחה בלימודים.

זה חשוב שהילדים יצאו החוצה לשחק - פעילויות לילדים

לשחק בחוץ ולהיות מאושר

משחק בחוץ מעניק לילדים שלנו את האפשרות לשחק עם ילדים אחרים – ובכך לפתח כישורים חברתיים שנחוצים להתבגרותם. המשחק המשותף לא רק תורם להתפתחותם החברתית אלא גם מגביר את תחושת הביטחון העצמי שלהם.

האור הטבעי שנמצא בחוץ מגרה את בלוטת האצטרובל, בלוטה ששולטת בשעון הפנימי של הגוף – וזו עוזרת לנו להרגיש מרוצים ומאושרים יותר.

פעילויות לילדים מחוץ לבית - מוזיאון הילדים בחולון

ישנם הרבה פעילויות לילדים שהילדים שלכם יכולים לעשות בחוץ. הילדים יכולים לשחק בתחרויות ריצה או מרוצים שונים (לדוגמא מרוץ שליחים), תפסוני, משיכת חבל, שלוש מקלות, תחרויות קליעה לסל (חיובים), כדורגל, מחניים והרשימה עוד ארוכה.

גם אתם יכולים לקחת חלק בפעילויות השונות של הילדים. נסיעה משותפת באופניים או צעידה משותפת יכולים להיות גם הם חלק מפעילות החוץ אשר חשובה כל כך ילדיכם.

 

קחו את הילדים ובואו למוזיאון!

מוזיאון הילדים מזמין אתכם לחוויה מסעירה לכם ולילדים שלכם. בואו עם הילדים שלכם וקחו חלק באחת מהפעילויות המיוחדות שלנו ולאחר מכן אתם מוזמנים לבלות ברחבת הדשא שלנו להמשך של יום כיף לכם ולילדים שלכם.

 

אולי יעניין אותכם גם:


רעיונות למשחקים בחוץ

להיות חכם בשמש

פעילויות לילדים במוזיאון הילדים

אטרקציות ופעילויות לילדים בשבת

לקבלת רעיונות נוספים לבילוי זמן איכות עם הילדים הכנסו לבלוג שלנו

פרסם תגובה Google+ Twitter שלח לחבר WhatsApp