מוזיאון הילדים חולון
רכישת
כרטיסים
ותיאום ביקור

כיבוד בריא ליום הולדת

מסיבות וחגיגות יום הולדת הם כל כך כיפיות, ולעיתים קרובות הם באות עם המון פינוקים ומתנות מיוחדות. לעומת זאת, עוגות יום הולדת, יכולות להיות מלאות בקלוריות עם המון סוכר ושמן. אפשר לומר שמדי פעם מותר – בעיקר באירועים מיוחדים כמו יום הולדת, ואז כמובן שזה בסדר. אבל תחשבו כמה ימי הולדת הילדים שלכם (ואתם) חוגגים במהלך השנה. כמה פרוסות עוגה אכלתם בתירוץ של "זה רק בשביל החגיגה", או "זה אירוע מיוחד".

לחגוג יום הולדת לילדים -  הצעות לנשנושים בריאים

אם אתם מחפשים חלופות לעוגות יום ההולדת ולמאפים השונים המצטרפים בד"כ לחגיגה, הנה כמה רעיונות לנשנושים בריאים אך יחד עם זאת טעימים ומפנקים, שיבטיחו שחגיגת יום ההולדת תהיה מושלמת ובריאה. אהבתם? לא צריך לחכות לחגיגת יום ההולדת הבאה – אפשר להכין ולנשנש אותם ביום יום.

קערת יוגורט

הציעו לאורחים של מסיבת יום ההולדת כמה אפשרויות, ביניהם, יוגורט רגיל, יוגורט בטעמים וכמה אגוזים ופירות. ילדים יכולים לערבב מספר טעמים וצבעים של יוגורט, לקשט עם מילויים שונים. אתם אפילו יכולים להפוך את זה לתחרות של קישוט היוגורט כחלק מפעילויות מסיבת יום ההולדת.

 

ארטיקים ביתיים

איזה ילד לא אוהב ארטיקים? הבעיה היא שכל הארטיקים שתמצאו בחנויות מלאים בצבעי מאכל וסוכר. בהמשך לפוסט שלנו איך להכין ארטיקים ביתיים, קבלו מתכון לארטיק תות יוגורט שהוא בריא, מושקע ומרענן וגם ממש קל להכנה.

כל מה שאתם צריכים זה 2 כוסות יוגורט, 2 כוסות של תותים חתוכים, סטיביה (או ממתיק אחר) ו- 4.5 כוסות של מים.

ארטיקים ביתיים - נשנוש בריא ליום הולדת

נשנושים בריאים לחגיגות יום ההולדת

 

פשוט צריך להכניס את היוגורט, התותים ולערבל. יש להוסיף מים בכדי שתתקבל תערובת מעט נוזלית וחלקה יחסית. את הממתיק יש להוסיף לפי הטעם. כעת יש להעביר את התערובת לתבניות של הארטיקים ולהקפיא.

 

ג'לי

הכינו ג'לי בקערה גדולה או כמנות אישיות. אתם יכולים להוסיף פירות ולהכין אותו קצת יותר צבעוני, בריא וטעים. אפשר להכין את הג'לי בכמה צורות – ואפילו להכין אותו בתבנית של עוגה ולפרוס אותו אח"כ ממש כמו עוגה ואם אתם ממש רוצים להשקיע אז ניתן להכין אותו בשכבות – של טעמים וצבעים שונים (רק אל תשכחו לחכות בין שכבה לשכבה). מכיוון שמגישים את הג'לי קר הילדים מקבלים פינוק טעים, בריא ומרענן (בעיקר אם היומולדת יוצאת באחד מימי הקיץ).

 

עוגת אבטיח

קיץ ישראלי הוא לא קיץ בלי אבטיח. אם חגיגת יום ההולדת יוצאת בתקופת הקיץ למה לא לשלב בחגיגות גם אבטיח?! כל מה שעליכם לעשות זה לחצות את האבטיח לחצי ולקלף ממנו את הקליפה. לאחר שסיימתם פשוט להושיב אותו על משטח להגשה (כך שיראה כמו עוגה). אם רוצים מעט להמתיק אותו ולעשות אותו טיפה יותר חגיגי ולא יומיומי אפשר לזגג עליו קצת יוגורט, ולסדר מעליו פירות ואגוזים שונים – ענבים, עיגולי מלון וכיוצ"ב.

נישנושים בריאים לחגיגות יום הולדת לילדם

 מתוך  http://www.createcraftlove.com/red-white-and-blue-desserts

 

שיפודי פירות

פירות הם דבר טעים ובריא – הם מכילים ויטמינים מרובים, מינרלים, נוגדי חימצון ועוד הרבה חומרים מזינים. ילדים אוהבים פירות – כי הם מתוקים, מרעננים וצבעוניים אז למה לא לנצל את זה? כל שעליכם לעשות זה לחשוב על הפירות שהילד שלכם אוהב – תותים, קיווי, אננס, ענבים, מלון ואבטיח (כמעט אינספור אפשרויות). לחתוך אותם בצורה מסודרת (ניתן אפילו לעשות צורות מעניינות כמו עיגולים וכוכבים) ולשפד אותם על מקל. ההנאה של הילדים מובטחת.

שיפודי פירות - אוכלת בריא בחגיגת יום ההולדת
מתוך http://www.bystephanielynn.com

אהבתם? קבלו עוד רשימה של נשנושים בריאים שאתם יכולים להגיד בחגיגת יום הולדת הבאה של הילדים שלכם.

 * תותים ובננות טבולים בשוקולד
 * פופקורן ביתי
 * חטיפי גרנולה בריאים
 * פירות יבשים כמו צימוקים, משמשים, שזיפים ותמרים
 * פרוסות תפוח בדבש (טעים אך מעט דביק)
 * מיץ פירות ביתי   

 

לחגוג יום הולדת במוזיאון הילדים

יש פינוקים בריאים ויש סיבה למסיבה עכשיו צריך למצוא מקום... לא עוד! מוזיאון הילדים הישראלי בחולון מזמין אתכם לחגוג לילדים שלכם יום הולדת מסוג אחר. 

בואו לחגוג יומולדת באחת מהפעילויות והמסלולים לילדים של המוזיאון. יום הולדת לילדים במוזיאון הוא יום הולדת מיוחד שאף אחד לא יישכח - ההנאה של הילדים ושלכם מובטחת. בסיום הפעילות תוכלו ליהנות מרחבת הדשא שלנו או מהקפטריה שלנו להמשך החגיגה.

נשמח לראותכם חוגגים את יום ההולדת שלכם איתנו! וכן, אל תהססו לשתף אתנו איך אתם יכולים לעשות יום הולדת כיפי ובריא לכולם.

 

אהבתם? אולי יעניין אותכם גם:


פעילויות לכל המשפחה במוזיאון הילדים

אטרקציות לילדים במוזיאון

אטרקציות ופעילויות לילדים בשבת

דפי צביעה לילדים

רעיונות למשחקים בחוץ

פרסם תגובה Google+ Twitter שלח לחבר WhatsApp