מוזיאון הילדים חולון
רכישת
כרטיסים
ותיאום ביקור

המלצות ורעיונות ליום הולדת

ימי הולדת הינם בהחלט סיבה למסיבה עבור הילדים אך  בעבורכם, ההורים שצריכים להחליט איך לבדר את הילדים ובאיזו הפעלה כדאי לבחור, זוהי משימה לא פשוטה בכלל בעיקר לאור העובדה כי הילדים בזמננו כבר ראו הכל, ניסו הכל ויודעים הכל.

לנו במוזיאון הילדים ברור מהי חגיגת יום ההולדת השווה ביותר. יחד עם זאת  החלטנו לעשות סדר  באנדרלמוסיה ובשלל הרעיונות השונים ולנסות בכל זאת למצוא דרכים מהנות אחרות לחגיגת ימי הולדת לילדים.

הילד אוהב ים? 

אם הילד או הילדה שלכם אוהבים ים, תוכלו לחגוג את יום ההולדת בים. מועדון איכותי אשר עוסק בגלישה יוכל לסייע לכם לחגוג יום הולדת מטריף אשר כולל גלישת גלים, משחקי חוף, שיט בקיאקים ועוד. כמו כן, תוכלו לשלב ארוחה טובה, להביא פירות קיץ טריים וכמובן לדאוג לאספקת מים קרים, כובעים וקרם הגנה. השילוב בין ספורט, אוכל, עוגה, חופש ומזג אוויר טוב (יום הולדת בים מתאים אך ורק לימות הקיץ) יהיה שילוב מוצלח ביותר.


יום הולדת עם אתגר

אופציה נוספת תוכל לכלול בילוי אתגרי באחד הפארקים האתגריים. פארק אשר מציע למבלים מגוון אטרקציות כמו למשל: משחקי פינטבול, קירות טיפוס, מתקנים מתנפחים עליהם אפשר לקפוץ, תחרויות ירי למטרה, מסלולים מאתגרים ועוד בשילוב עוגה, ממתקים ושתייה (הקפידו להביא מים קרים משום שהפעילות תתבצע בחוץ) תאפשר לילדים לפרוק אנרגיות ולחגוג באופן ייחודי.

חגיגת יום הולדת במוזיאון הילדים

מוזיאון הילדים מזמין אתכם לחגוג יום הולדת חוויתי ושונה במסגרת אחד ממסלולי הילדים או התערוכות השונות שבו.

יום הולדת עם קסם

נוסף על כך, תוכלו להזמין קוסם איכותי ובעל ניסיון אשר ישעשע את הילדים. ישנם קוסמים אשר מעבירים הופעות קצרות וישנם קוסמים אשר מעבירים הופעות ארוכות יותר- עד כשעתיים. מומלץ לבחור בהופעה ארוכה יחסית כדי למלא את הזמן ולאפשר לילדים ליהנות ממופע מושקע וארוך. ילדים תמיד אהבו קוסמים ותמיד יאהבו קוסמים כך שמדובר על בחירה בטוחה (רק חשוב לוודא כמובן כי הקוסם איכותי). הקוסם יוכל להעביר משחקי חברה, לערוך מעין טקס הדלקת נרות לבעל השמחה, לנגן ולשתף את הילדים בביצוע הקסמים.

 

יומולדת עם טעם של עוד

קשה למצוא ילדים שלא אוהבים מקרוני. אז מה דעתכם לאחד בין האהבה ובין יצירת המאכל? דרך ייחודית ומקורית במיוחד לחגוג ימי הולדת תהיה להזמין סדנת בישול מקרוני. במהלך הסדנה ילמדו הילדים כיצד לצור מקרוני מחומרי הגלם, יגעו בחומרים, יריחו, יטעמו ויבשלו את כל הארוחה ביחד. במהלך ההכנה ישמעו הילדים סיפורים אשר קשורים למקרוני ולאיטליה וילמדו מהיכן הגיע המאכל האהוב. לאחר סיום ההכנה יישבו כולם לארוחה משותפת.

היום כולנו פיראטים!

כל הילדים אוהבים להתחפש ולכן רבים מהילדים מחכים לחג הפורים במשך חודשים רבים. אך ביומולדת אפשר לעשות הכל- אז למה לא להתחפש? בין מגוון פעילויות לימי הולדת תוכלו לבחור באופציית יום הולדת פיראטים- כך שבאותו יום הולדת יתחפשו כל הבנים והבנות לפיראטים ופיראטיות- הבנות ילבשו חצאיות ובנדנות והבנים ישימו מעין ווסט שמתאים לשודדים ובנדנה על הראש- כמובן שמאפרת מקצועית תאפר את כולם.

מפעילי האירוע יוציאו את הילדים למשימה חשובה- משימה בה תלוי כל האירוע והילדים יצטרכו להציל את המסיבה של בעל השמחה ולמצוא תיבה אבודה דרך מציאת הפתרונות של הרמזים. כמובן שיום ההולדת יסתיים עם הפתעות רבות, יכלול שתייה, ממתקים, עוגה והרבה אנרגיה והתלהבות.

קבלת ההחלטה

ישנן מגוון פעילויות לימי הולדת ואלו היו רק כמה מהאפשרויות. לפני שתקבלו את ההחלטה שוחחו עם הילד או הילדה ושאלו אותם כיצד הם מעוניינים לחגוג את האירוע המרגש. לכל ילד יש העדפות משלו והדבר החשוב ביותר הוא שהוא יבחר את הפעילות המתאימה ביותר עבורו.

מוזיאון הילדים הישראלי בחולון מציע לכם רעיונות לחגיגת יום הולדת לילדים מסוג אחר  ---->  לחצו פה לפרטים נוספים

אולי יעניין אותכם גם:

כיבוד בריא ליום הולדת

רעיונות למשחקים בחוץ

פעילויות לכל המשפחה במוזיאון הילדים

אטרקציות לילדים במוזיאון

אטרקציות ופעילויות לילדים בשבת

פרסם תגובה Google+ Twitter שלח לחבר WhatsApp